12 dagar kvar och Äääääntligen min tur!

Idag överlevde jag ett sjukt nervöst teoriprov och en minst lika nervös uppkörning, det gjorde att jag fick det där efterlängtade kortet (nåja, papperet än så länge) som säger att jag får köra omkring på vägarna utan vare sig grön skylt eller mamma. (Det är helt okej för alla att bli imponerade nu, helt okej.) Galet skönt måste jag erkänna! Detta firades med en tur till Stöcksjö för att äta kladdkaka med min kära Annasandberg.

Imorgon tänkte jag och mor bege oss norrut, för att spendera en si sådär två hela dagar i gällivare. Det kanske kan vara en bra idé med tanke på att jag far om tolv dagar och inte kommer hem förns i juli, om man inte ränkar med typ en vecka till jul.

aja, ska pallra mig iväg till tvättstugan nu för att boka en tid till imorgondag. Borde kanske börja tvätta och packa inför England också.. Fast juste, har ju ingen resväska. Synd.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Grattis Oliven!! Kan inte du och din mamma ta en biltur hit ut till skärgården och ta en fika någon dag innan du åker.

2010-08-17 @ 00:05:05
Postat av: Olivia

Tack! En fika i skärgården ska väl gå att ordna! :) Kanske till helgen?

2010-08-17 @ 07:50:15
Postat av: Alison

hej :)

vart i england ska du bo? :)

2010-08-18 @ 15:12:04
URL: http://alisons.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0