19 dagar kvar

Blä jag är trött. Powernaps och jag har aldrig kommit riktigt överens. Jag vill liksom dra ut på det och för att powernap ska funka så vill han/hon (vet inte riktigt vad det är för kön) vara snabb. Tog i alla fall en powernap, en lagom och blev pigg. Egentligen ville jag powernapa längre men ba näe. Och om nån har läst såhär långt; GRATTIS! (eller stackars, beror välpå hur man ser på saken)

I helgen har jag BOTT i stallet. Har sålt lite fika, vaktat lite ponnyer, sovit lite, jobbat lite, ridit lite, svettats mycket. För det var varmt. Jag älskar hästar. Mycket mycket mycket.

Men såhär ligger det till, att nu ska jag säga en grej. Jag vill åka till England NU. NU NU NU NU. Blääh för att vänta. 19 dagar = en hel himla evighet. inte jättekul. Och ebba har lämnat mig för italienarna på secilien, tack för den trodde vi var vänner hade visst fel.

Ska äta svenska köttbullar ikväll och fira att jag är svensk och STOLT! Sverige fosterland du gamla du fria mellanmjölk och lagomt med fika


Kommentarer
Postat av: Julia

gott med gammal och fri mellanmjölk! jag har haft en jobbig dag i spanien (tacka vet jag sverige, där har man iallafall koll på det man arbetar med...skriver mer om det sen ps. läs blogg) så just nu ligger jag i min säng, äter wasaknäcke och ser på sunes jul! vill ju att du ska vara hemma när jag kommer back to sweden...men man kan ju inte få allt...vi ses i england nästa gång! OCH PÅ SKYPE DÅ! Puss

ps2 gillar att det står "färdig" här under rititidingding rititidinging

2010-08-10 @ 19:36:20
URL: http://julietfuse.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0