23 dagar kvar

inte länge kvar nu, men ärligt talas så ser jag inte ljuset i tunneln. Så att säga. Det känns fortfarande för overkligt för att vara på riktigt. I helgen ska jag bo i stallet, ja bo. Och nästa vecka nån gång ska jag väl börja ta tag i allt som ska tas tag i. (även om det känns som att det är för tidigt) men äh. Ska köpa lite presenter till mitt nya barn, hehh. Planerar en Pettson och Fundus bok på engelska, har hittat såna och Mamma Mu :) Nya löparskor ska också inhandlas och säkert massa annat också som ska ner i väskan. På tal om väska... Har fortfarande ingen sådan. Men, det löser sig.

Var på vårdcentralen idag, har fortfarnade ont i min höft sen studentolyckstrappan. Det är taggat. Inte. Så nu blir det röntgen om typ två veckor. Också taggat. Inte.



Kung Ebba far på lördag och jag får inte tag på henne. RING MIGGGG så vi kan byta grejer med varandra. Om det inte redan är för sent din skurk.


Kommentarer
Postat av: Ebbabe

det är aldrig för sent! sen var det ju jättesämst att jag tog just den boken som du skulle ha! men alla var ju svinkul så vilken du än tar blire nog fiiiiiint :D

2010-08-05 @ 23:24:56
URL: http://needtotellyouthis.blogg.se/
Postat av: Julia

ja herregud...det är ju nästan ingen tid alls tills du åker! tänk att 72 dagar till paris swischade förbi och nu är det...19? typ 2 veckor

och när du åker har jag varit här i barcelona i ungefär 2 månader! kommer till england när du är ledig så kör vi på en julia+oliva vacation i inglaterra!!!1

2010-08-09 @ 20:16:47
URL: http://julietfuse.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0