27 dagar kvar

Festen är avklarad och det gick finemang! Tv:n höll och ingen dog, och det kan man ju nästan kalla lyckat! Tänkte att jag kan slänga upp lite bilder för alla er som missade spektaklet.










 
Äh, nu orkar jag inte fler, lägger ut resten på facebook sen nån gång när jag har tid och lust :)

Jag mailade min familj, den engelska naturligtvis, och hörde mig för om språkskolor, hade för mig att de nämnt något om det tidigare. Pappan sa att han ska kolla upp det åt mig, det finns tydligen både i Salisbury och Bournemouth. Salisbury ligger en kvart "hemifrån" med buss och Bournemouth en halvtimma. Får se hur det blir :) Åååh, jag är så sjukt taggad på att åka! Fattar inte hur jag ska kunna vänta i 27 dagar till, kommer typ gå under eller något. I och för sig kommer tiden säkert rusa förbi utan att jag ens hinner blinka! + att jag har ju körkortet som ska tas tag i, har ponnyn här några dagar till, presenter till familjen ska inhandlas och säkert en hel drös med grejer som MÅSTE hinnas med innan jag drar, jag kommer säkert komma på vad det är typ dagen innan. Man måste ju vara ute i god tid liksom.


Kommentarer
Postat av: Ebbabe

Hahahaa var det precis den boken du skulle köpa? HAHA sorry my friend :(

2010-08-05 @ 01:14:24
URL: http://needtotellyouthis.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0