åtta dagar kvar

Serri, en vecka är inte så länge. Och nu har jag en resväska. Fast den är nog för liten. Det går bra för mig.
Jag måste tvätta sjukt mycket kläder den här veckan. Hur mycket ska man egentligen ha med sig? Det är ju trots allt tio månader, men jag lär ju shoppa där också. Om jag känner mig själv rätt. Och jag måste på banken och sätta in pengar + lämna in nån fullmakt som säger att mamma får fiffla med mitt konto. Lite träningskläder ska väl ocksp inhandlas. Och ett par skor som går att springa i. Växla lite pengar. Byta rum med min syster (som är mer taggad änv ad jag är på det). Sen typ inget mer. Jo juste, packa kan ju vara bra också.

Alltså, det här med England känns fortfarande lika overkligt som det gjorde i typ februari. Men det blir nog bra, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill! ;) Är bara rädd att jag har lite väl dålig tidsuppfattning och kommer börja både tvätta, packa, träningsklädhandla, växla pengar, byta rum och allt vad det nu var som skulle göras, på fredag kväll typ klockan 23.00. Skulle vara lite typiskt mig faktiskt.

Kommentarer
Postat av: kråkan

OLIVIA JAG ÄR RÄDD. vi åker om 3 veckor minus en dag, har en gnutta panikångest och börjar undra vad fan jag har gett mig själv in i. vill inte ens tänka mig hur du känner som åker om drygt en vecka. tur att vi har varandra iaf även om det är på ett avstånd, kommer dra dig till london varje helg så du får dricka kakor med oss.

hahah, fixade förresten en sån där fullmakt till mamma i veckan, känns lite läskigt att hon kan kontrollera mina pengar. lova att uppdatera massor på bloggen så jag vet vad du håller på med tills vi kommer. jag snodde din idé och fixade en egen blogg faktiskt. dock kommer den nog bara fyllas med fula drinkar och andra dumheter. tusen pussar

2010-08-20 @ 14:40:53
URL: http://hannabixo.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0