vildåsnor på prärien

Ida ghar vi varit på picknick blan vilda åsnor och hästar. Eller vilda och vilda, de gick omkring fritt bland husen och så. Det var riktigt frääääsigt. Vi lekte "it", stuck in mudd och spelade lite cricket. Sedan gick vi vidare till ett ställe som heter "the stables" där vi fikade. Jag och Thomas åt glass och Chris och Olivia drack te (jag lovar) och åt morotskaka eller nåt annat kakigt. Godaste glassen ever i alla fall. Utanför stod det två hästar med sadel och träns. Det var några som hade ridit dit och bundit dem utanför! Jag älskar det här stället, helt seriöst!!











Ikväll har det varit en bra kväll. Har pratat jättemycket med båda föräldrarna och vill typ gråta för jag är så glad över att jag har hamnat just här. Det kommer bara bli bättre, det vet jag.

Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0