Julia smulia lingon hulia-ester



Såhär tomt är det utan dig! (Och ändå är dina täckisar där)


jag fick ha hjälmfrilla utan dig, och då var jag såhääär deppig:



för jag vill dansa quiet dancing med dig. och lyssna på teddan. och att du ska sova på min soffa. och kasta apelsin. och titta på sex and the city. och prata så man får salivansamlingar i munnen. och lana. och åka longboard. och pRata såhäR. och Ringa till Benny. och annat som är nödvändigt för att överleva. Saknar dig så jag får hjärtsnörpen! Om jag hade haft massa pengar hade jag åkt till Barca på stört! Men nu är det så att du får ta och komma till England istället, den 21:a oktober för att vara exakt. Lova!















ps. detta är bilden jag skickade till dig, mitt hjärta hoppade typ över ett slag och jag började fnissa lite för mig själv..

ps2. var tvungen att rida utan dig.

ps3. det spöregnar utanför mitt fönster.


och faktiskt så kan jag ju inte skriva till dig utan att lägga in en hästbild (detta är wendy om du har glömt det) inte för att jag fattar vad som är så speciellt med hästar, men du är ju som du blev.


Kommentarer
Postat av: Trees

Jag ryser alltid när jag går in på din blogg och ser din header xD din längtan om att åka iväg lyser igenom! plus att själva bilden står för studenten och en ny början ofc ;)

2010-08-10 @ 00:46:37
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Julia

aaaaw gullis!!1 åhhhhhhh mina täckisar som alltid tar för mycket plats i skåpet ps. det ser städat ut där nu iallafall! good job glencoco1 om jag hade haft en hjälm så hade jag tagit på den nu (konstigt det låter) hade kokat av värmen och sen hade jag också haft en hjälmfrilla GARRA! mmmmmmm saknar vårat omklädningsrum och spökduschen och spindeln på toan..inte spindeln på toan. MEN NÄR JAG KOMMER TILL ENGLAND I OKTOBER SÅ KAN VI PRATA SÅ MYCKET UTAN ATT SVÄLJA (OCH SÅ ATT ALLT VI MÅSTE GÖRA FÅR VÄNTA) OCH DANSA OCH RESA. PRECIS SOM DET SKA VARA! åhh hesten nu känns det som att jag är hemma bara för att jag sett bilder på allt värt i umeå..skoja...nästan

kRam haRRY!

2010-08-10 @ 19:50:20
URL: http://julietfuse.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ni är ju för gulliga, "Tokfransar".

2010-08-11 @ 18:24:40

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0