jag kissar på mig om jag dricker mer te

Först nu, för typ två minuter sen, slog det mig att jag faktiskt är här. på riktigt liksom. Det pirrar lite i min mage av lycka för det här känns bara hur bra som helst! Sitter i mitt rum med, håll i er, en kopp te! Vi har druckit lite bubbel till middagen som bestod av pasta och nån slags pastagrönsakssås. Jag och pojken, Thomas, har skurit paprika och tomat, vilket vi gjorde myyyycket bra! Vi har också spelat UNO och lekt massor med tagen hela familjen. Blev andfådd och svettig. (Jag var inte den enda, tack och lov, och det är faktiskt en hel del varmare här än det Umeå jag lämnade i morse.)

Det kändes en aning märkligt att åka från flyplatsen, trodde vi skulle krocka eller köra av vägen eller nåt. Sa det till pappan som skrattade gott åt mig. Körde förbi New Forest där hästarna gick lösa på stoooora gröna ängar, i skogen och längst vägen. Det var coolt.



Hur som helst, trivs jättebra såhär långt. Familjen känns toppen och jag och pojken kommer jättebra överens :) Imorgon ska vi hänga så gott som hela dagen och han ser fram emot det massor! Det enda som känns drygt är det där med att prata engelska 24/7. Visst, jag gör mig förstådd och förstår allt. Meeen, det är frustrerande att inte alltid få fram vad jag vill säga. Då sitter jag tyst istället. Men de är väldigt förstående och tycker att jag pratar mycket bra! Och med Thomas pratar jag på så fort han låter mig få en syl i vädret vill säga, för tro mig, den pojken kan snacka! ;)

Såhär ser det ut utanför mitt fönster



Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhhhhhhh vad bra att det känns bra!!! ser riktigt fint ut! uppdatera ofta så jag får veta allt som händer!!1 puss o kram

2010-08-28 @ 22:06:39
Postat av: Linnea

försökte ringa dig men fick inget svar din rackare! tur att du trivs. jag lär prova nån fler gång senare :)

2010-08-29 @ 11:16:09
Postat av: Mamma

Igår var det en dag med många tårar och tunga steg,(lyckades hålla mig på flygplatsen som jag lovat) Nu när jag hör att du har det så bra känns det skönt i mammahjärtat:) Vi hörs på skype idag. Kram till dej min ängel.

2010-08-29 @ 11:58:49
Postat av: frida

åh det ser så mysigt ut :D

2010-08-29 @ 12:42:14
Postat av: Nina

Åå vad mysigt!

2010-08-29 @ 18:44:22
Postat av: Ebbabe

KUNG DET LÅTER JU ASBRA ALLT! men varnar dig för UNO spelar ihjäl mig på det spelet här borta!!!

2010-08-30 @ 22:15:51
URL: http://needtotellyouthis.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0