And I remember the truth, a warm december with you

Imorse när jag vaknade var det alldeles vitt på marken! Och jag blev lite pirrig i kroppen, för det var ju så himla juligt och fint! Dock är det inte lika kul att jag har tappat bort husnycklarna. I snön. På ett stort fält. När jag och Thomas kom hem från skolan och jag skulle till att låsa upp dörren fanns de nämligen ingenstans. Så jag slänge in Thomas hos grannarna och sprang tillbaka till skolan i hopp om att hitta dem där. Men icket! Fröken som var kvar hjälpte mig att leta, hon följde mig hela vägen hem, hon måste vara en ängel av något slag. Hon pratade också med min vmamma och förklarade hur det låg till. (Hon måste vara mer än en ängel, ett helgon kankse?) Hor som, hittade inga nycklar. Så imorgon är det jag som går ut på fältet och letar nycklar. I snön. Bra tajming. Jävla snö. Jävla nyckar.


Kommentarer
Postat av: Alina

Men åhnej! Vad jobbigt! Men fröken verkar underbar! Hon har inga barn du kan ta hand om? Tänk att ha henne som host mum! :)

2010-12-03 @ 14:42:25
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Julia

Helgonförklara henne! När det kommer till nycklar....kameror....mobiltelefoner...och allt annat som har en tendens att försvinna, varför är det ingen som har kommit på en sökapparat som kan hitta sakerna åt en? Om det finns så köper jag gärna en.

Puss o kram, längtar efter dig! Snart juuuuuuuul

2010-12-06 @ 03:42:49
URL: http://julietfuse.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0