Will I ever see you again?

Home sweet home. Har vart ute och ridit i 25 minusgrader. Idag har jag träningsvärk. Har överraskat mammor, systrar, kusiner och mormödrar. Och ja, visst är det skönt att vara hemma. Kunnag gör lite som man behagar, typ öppna kylen när helst man känn före. Men samtidigt så är jag taggad på att åka tillbaka den 4e igen, så jag antar att det är som det ska vara! ;)

Tänkte bjuda på lite bilder från min "sista helg". Och med lite så menar jag lite.

Middag med tjejerna

Elin och Emelie på Boston Tea Party

Sean, Chris, Jeff, Tom och Irene leker litegrann


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nog överraskade du oss allt :0) Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så jag gjorde både och:)

Det har varit underbart att ha dig hemma! Nu ska vi spara våra slantar så att vi kan komma och överraska dig.Kram kram

2011-01-04 @ 23:04:23

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0