En ponnyflicka

I förrgår hämtade vi Gipsy från Hörnefors (tack Rebecka!) så nu står hon här och äter gräs och ser allmänt söt ut :) Var ut och red igår, det gick hur bra som helst! Endast en gång började hon med sina hej-jag-tycker-att-det-är-kul-att-backa-ner-i-diket-och-stegra fasoner, men det gick över snabbt, hon hann inte ens ner i diket ;) Måste hitta mig en häst i England, annars vettetusan om jag kommer överleva...


Jag älskar henne så mycket det gör ont!


På hemvägen stannade vi (jag, mamma och syser) och sa hej till kossorna. De sa hej tillbaka och slickade lite på min hand.



ps. 38 dagar kvar till den 28 augusti. Och jag har typ en hundring att leva på fram tills dess. Kan bli spännande.




Kommentarer
Postat av: Julia

saknar den där tröjan (och dig) puss puss vännen

2010-07-23 @ 00:34:45
URL: http://julietfuse.blogg.se/
Postat av: Nina

Villa pussapussapussaaa på din ponny!

2010-08-01 @ 20:11:20

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0