håhåjajaa

Just nu känns det sådär "borde jag inte göra något annat istället". Asdrygt. Jag hade tillexempel kunnat flytta med Hanna och Vickan till London i september och skaffa mig ett jobb där. För egentligen är det ju dit jag vill, därför undrar jag om jag verkligen slänger mig in i rätt grej?

Å andra sidan, jag skulle aldrig ha åkt till detta lilla samhälle annars, och jag kanske kommer trivas sjukt bra! London finns ju faktiskt kvar, så vad är det egentligen som brådskar? Kan ju åka över en helg lite då och då, 90 minuter är inte överdrivet lång resetid. Men ändå...


Kommentarer
Postat av: Ebbabe

Det kommer blir bra Piven, London finns ju där ett ögonlock bort :)

2010-07-18 @ 21:41:03
URL: http://needtotellyouthis.blogg.se/
Postat av: Alina - aupair i Notting hill

Äsch, klart det blir bra! Som du säger: Du kommer ju åka till London på helger och sånt. Men inte tusan hade du åkt till lilla byn (kommer inte ihåg namnet..hehe) om du bott inne i London. :)

Och känns det fel när du kommer dit så är det ju bara att du sticker in till London, bor på ett hostel och letar ny familj. No problemas! :D

2010-07-21 @ 00:16:10
URL: http://gretalina.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0