hej jag har ingenting att göra..

..så jag tänkte glädja mina typ två bloggläsare med ett exeptionellt inlägg! (nu ljög jag, hade faktist hela FJORTON läsare här om dagen.) Grattis till er! (Och lyllo er, som hittat typ världens bästaste blogg ever.)
Nä, men skoja baaaaa. Jag sitter här i min älskadeste säng med typ oljigt ansikte och asful t-shirt. Säxy om jag får säga det själv. Har visst glömt att torka upp blodet fron golvet också, hur fräscht känns inte det på en skala!? Är garanterat sverigest fräschaste flickebarn. det ni! det är det minsann inte alla som är!!

Och bläää vad jag är taggad på england nu. Fem veckor kvaar, shalalalala. På Lördag har vi vår sverigefest, det blir kuligt. Dock vet vi inte hur vi ska få plats. Det är för mycket folk! Kan kanske några offra sig (typ 20 pers) och stanna hemma? Typ.

Anyway, Puss och kram janbanan. det här var roligt.


Kommentarer
Postat av: Julia

vilket sammanträffande att jag också är ett av sveriges fräschaste flickebarn och att jag är en av dina två läsare (skoja 14) saknar dig

ps torka upp blodet så inte trägolvet suger upp det, eller du kanske har parkett? ska vi diskutera golv..jag har stengolv i mitt rum

2010-07-27 @ 23:33:20
URL: http://julietfuse.blogg.se/
Postat av: matilda

du är ju alltid säxy om jag får säga det själv (A)

2010-07-28 @ 11:12:27

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0