sverige fosterland

Ska träffa Ebba ikväll för lite planering inför Sverigeavskedsfesten på lördag. Håller tummarna för att alla rymms utan att vi behöver ligga på varandra, skulle kännas lite för perverst om jag får säga det själv. Seriöst, imorrn är det exakt en vecka kvar tills hon tar sitt pick och pack och säger HEJ till Seciliens huvudstad. Inte illa! Själv måste jag som jag kanske har sagt typ hundrafemtielva gånger tidigare vänta i ytterligare tre veckor efter att hon lämnat mig. Schyrre Ebba, verkligen.

Näe, nu måste jag dra mig mot stallet om jag ska hinna pussa lite på ponnyn och rida en aning. När min kära mor har slutat jobba ska vi ut på resväskeshopping, för har en känsla av att det kommer behövas en sådan inom en ganska så snar framtid.

Ouh, juste, hängde med min älskade Julia igår (på skype naturligtvis). Agerade spy alert åt henne medans hon var och handlade ingredienser till sin kladdkaka. Vi bakade tillsammans, hon sin kladdkaka och jag min tårta som blev gul.





Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0