tjuvstart

Okej, egentligen hade jag ju inte tänkt börja med det här innan jag har båda fötterna på Englesk mark, men hallå, en liten tjuvstart har väl ingen dött av? Det är ju trots allt knappt sju veckor kvar tills jag sätter mig på planet som ska ta mig till Heathrow och England där jag kommer spendera de 10 kommande månaderna.

Ibland funderar jag på vad det egentligen är jag tänker ge mig in i och ibland vill jag inte alls, men för det allra mesta är jag bara galet taggad! Det känns lite som det gjorde inför studenten; man vet att dagen kommer, man har längtat och taggat huuuur länge som helst men ändå känns det som att allt bara är fantasier.

Önskar att tiden ville gå ganska jättemycket snabbare än vad den gör för tillfället!


Kommentarer
Postat av: julia

åhhh du kommer ha jättekul! måste komma o hälsa på dig så att vi ses något okkkkkk

saknar dig

2010-07-12 @ 21:40:46
URL: http://julietfuse.blogg.se/
Postat av: Alina

Haha, ja, skrämmande var han inte men han glömde bort att göra min dricka så när jag sa det till den andra snubben så gav han mig största koppen istället för minsta som kompensation. :P



Var i England ska du hamna? Spännande!

2010-07-13 @ 12:43:16
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Frida... eller... kanske... inte?

synd att jag åker nu på söndag annars kunde vi hjälpt varandra på heathrooowwwww. värkar vara ett läskigt place : - (

2010-07-16 @ 14:09:39

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0