Choose your future. Choose life.

Sitter hos Irrepirrelinonsnille. Vi har hangt pa stan med hennes flickor och Stina idag. det var trevligt. Nu slar hon in julklappar och jag ska ta en powernap. For ikvall nalkas thai mat och jag ar saaaa sugen! har precis skrivit till Dublin familjen och tackat nej till dem. Haller tummarna for Paris, svensk-franska framilj.. Lyon ska ringa snart as well, men min mobil har aslite batterier och jag har glomt laddaren hemma. Men, Lyon kanns inte sadar jattelopckande om jag ska vara arlig. Har en till Dublin familj pa G plus en till Parisare. Men som sagt, haller tummarna for den forsta svensk franska familjen. Det ar till dem jag vill!

Och om det har inlagget inte made nagon sence at all sa ar det lugnt. For jag ar trott som ett apskal och vet inte vad jag haller pa med.
Puss och kram ajoken adjo.

Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0