En busschaufför, en busschaufför, det är en man med glatt humör

Idag när jag skulle ta bussen hem från Salisbusy hittade jag inte den där f*cking biljetten som jag betalade 4 pund för i morse. Och eftersom det var "den sura" busschauffören lät han mig inte sätta mig ned och leta reda på den, utan KRÄVDE att jag skulle ta fram den innan han körde, eller köpa en ny. Annars var det bara att kliva av bussen. Eftersom jag desperat behövde åka hem med den bussen var det att betala en ny biljett för tre pund som gällde. Frågade om jag kunde få tillbaka pengarna om jag hittade biljetten, men han sa klart och tydligt Nej till det. Givetvis hittade jag biljetten när vi började rulla. Jag är inte bitter. Önskar inte alls att det var den skönt flummiga chaffisen som satt bakom ratten. Inte alls. Jag är ju rik som ett troll, så det är luggge föfaan.

Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0