Fjärde november tjugoundratio

Irene fyller 20 år idag, så grattis till det minsann! Vi firade henne på, hehe, starbucks. Med plansh, nalle och muffins. Hon blev glad :) Starbuckskillen kom in med muffinsen och ljus och sjöng happy birthday med oss.

 

Och ja, mina efterjulplaner är London. Bara jag lyckas skramla ihop pengarna. Och ett national insurance number. Men för att få numret måste jag ha en engelsk adress, och för att ha en englek adress måste jag ha ett jobb så jag kan betala för boendet. Och har jag inte numret är det knepigt att få jobb. Därför behöver jag fixa numret typ nu så jag kan söka jobb typ.. nu. OCh hade alltså behövt bevis på att jag bor här, men det känns lite skumt att be vföräldrarna om bevis på det när jag precis har sagt upp mig. hehh . jobbigt läge. Men, äh, det löser sig, det gör det alltid!

Förresten, det är liksom november. Och jag var tvungen att ta av mig min skinnjacka när jag gick till bussen, för jag började svettas. Känns inte helt fel med tanke på att det är typ S.N.Ö hemma.

Kommentarer
Postat av: Trees

Vad kul att du ska STANNA! var vill du bo någonstans?:) skaffa ett bank-kort och registrera det under din värdfamiljs adress. då kan du gå & skaffa national insurance number med address-proof från banken ;)

2010-11-19 @ 00:08:08
URL: http://mangofisk.se

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0