I said, I think I need a better drummer boy

happ, sitter här, återigen och väntar på att tiden ska passera. Jag har funderat över varför jag är mer taggad på helg här än vad jag var hemma. Och trot eller ej, men jag har kommit fram till något so liknar ett svar! ready? Ok, här komemr det;
Mitt jobb är förfärligt ensamt. Och jag jobbar hemma och jag bor hemma. Liksom, kommer ju aldrig ut bland folk. Därför min damer och herrar, så är helgen supernajs för jag får beblanda mig med folk och fä.
Ikväll ska jag beblanda mig med stina och irene.
Imorgon med dem + jannike och elin. För vi ska toll Oxfoooooord! tihih

Jag har en känsla av att mina värdföräldrar har ätit middag utan mig. Känns ju asbra. Särskilt eftersom att jag ahr vart hungrid i typ tre timmar nu.


Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0