It's not fair and I think you're really mean

Helt ärligt så är husen i Englandet kalla helt av sig själva. Detta huset har fått hjälp på traven, för uppenbarligen tyckte inte the central heating att det var tillräckligt kallt och bestämde sig för att gå sönder. Jag, som redan inna sov med tjocksockar och mjukisbyxor + tröja under mitt tjocka täcke tyckte att det var en dålig idé av the central heating. Dock måste jag säga tack och bock till "bärbara element" som är loooovley. Tror faktiskt att mitt rum är varmare än nånsin just nu. Fast jag sitter med tusen kläder på...

Känner också en viss panik över att åka härifrån och inte komma tillbaka. Menar, är jag verkligen färdig med detta? Och ja, klart jag vill till London, det är ju likesom DET jag vill. Men ändå. Jag är typ livrädd. Någon som har ett jobb till mig över jul? Så jag kan tjäna kosing och vara ekonomiskt oberoende? Hade vart skönt, så hade jag inte behövt panika över att hitta ett jobb typ första dagen i Londontown. Och då kan jag fixa NI-numret efter jul, när jag har en adress. Åååh, jaaa. Som sagt, någon som har ett jobb till mig..? Snälla...?

Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0