Ordning och reda, löning på freda!

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv nio sp jag kan börja traska till bussen. Ska träffa Irrepirre i Salisbury ikväll. Vi tänkte sätta oss på någon pub och snacka skit i några timmar. Sedan bär det av till hennes plejs där översovning väntar!



Känns förresten bra att mina läsare lämnar mig. You used to be typ 40 stycken (OMG! Bloggdrottningvarning på den!) och nu.. typ 17. Nästan att jag släpper iväg en tår nedför kinden.

ps. notera gärna mitt vackra halsband från SNÖ of Sweden om ni känner för det. Och Therese, om du är en av de typ 17 som fortfarande läser det här så kan jag berätta att jag använder det flitigt! ;)

Kommentarer
Postat av: T

Haha men självklart O, jag följer din blogg flitigt ! Tänkte just slänga in en kommentar om vilket snyggt halsband tills jag läste slutet av ditt inlägg ;)

2010-11-13 @ 07:04:04

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0