Tidsoptimist, javisst!

Försov mig imorse, ajabaja! Ställde klockan på kvart i sju (för att kunna znoosa till 20 över, heheheh) tjugoöver stänger jag av, och tänker, ska ba blunda lite lite lite. Vaknar upp tre sekunder (klockan fem i åtta) senare av att mamman går ner för trappen och säger Byyyeee Olivia, have a nice day! Sätter mig käpprakt upp och ropar tillbaka, men vad jag hoppades skulle låta som en pigg och jagharvartuppeforever-röst. (Det gjorde den inte, lät som Björn G som säger Meeenduurååå) Sedan slänger jag på mig min stora svarta huvtröja (lovley!) och mjukisbyxor. Och bara för att vi var lite sena så tyckte T att det var dags att jävlas och inte göra som jag ville. Blaaaha. Höll på att bli tokig och fick gå in på toaletten och räkna till tio innan jag kunde gå ut och handskas med pökjN igen. Vi kom i tid ialla fall.

Plockade lite och fixade mig själv och stack till Salisbury för att hitta fördelsedagspresent till T som fyller år nästa vecka. Hittade ett spel och träffade sedan tjejerna på Boston Tea Party, som har givit Starbucks konkurrens.

Tog det nog lite för lungt och missade bussen med tre, T-R-E, 3, sekunder. FUCK! tänkte jag och höll på att dö. (tänkte att det skulle vara lika bra att göra det på plats istället för att vänta till jag kom hem och bli dödad där.) Ringde till Elin och som en räddande ängel gav hon mig skjuts till Fordingbrige! Pjuuuuhhh, taaaackkkk!
Hann hämta barnet och sluter gott allting gott.

Ikväll ska jag prata med Dublin, håller tummer och tår för att det går bra! ;D

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej söta du!

Min ursäkt att jag inte kommenterat eller varit in här på länge är för att jag bara pluggar å pluggar, och då glömmer jag bort tid o rum. Men från och med nu ska jag bli bättre på det. Jag lovar! jag älskar dig:) Kram

2010-11-18 @ 22:41:42

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0