Jag är här och mitt liv är bara mitt, och den himmel jag trodde fanns, ska jag hitta där nånstans

Jag kände mig själv rätt. Jag höll ögonen öppna in i det sista.



Helt ärligt så trivs jag bättre och bättre här. De klagar inte lika mycket när jag gör något fel och stämningen är helt enkelt mycket bättre. Säger inte att allt var dåligt innan, men helt ärligt, jag hade en klump i magen varje gång jag skulle "hem", och det var för att jag visste att det skulle klaga på något. Jag har kommit in i rutinerna på ett helt annat sätt och Thomas är helt jättefin som vanligt. (läs som oftast) Jag märker verkligen att han tycker om mig, och jag tycker om honom så otoligt mycket tillbaka. Och jag har jättefina vänner här och allt liksom känns bara..bra.. helt enkelt. Därför måste jag säga att det känns en aning underligt att föräldrarna sitter nedaför mig och skypear med en tjej. Har ingen aning om vem hon är eller så, för de har inte berättat något för mig. Men jag hör att det är en eventuell efterträdare. Hörde också något om Nya Zeeland, kanske är hon därifrån? Hur som helst, ska väl inte klaga. Jag flyttar ju förfan till LONDON efter jul! Och JAAA, vad jag är TAGGAD!!!


Fick också just veta att jag visst får jobba under jul, så heja, det känns ju kalas!

Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, den filmen är så braaaa!



Men du! Det är ju skitbra att du trivs bra nu den sista månaden. Så du bara kan njuta! Har du bestämt nåt med London? Jobb och lägenhet och så? Eller tar du det när du kommer tillbaks efter jul?

2010-11-13 @ 21:45:41
URL: http://gretalina.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0