You're gonna find yourself somewhere, somehow.

Jag har inte behövt föra lille T till skolan på aslänge. Inte en enda dag den här veckan för att vara exakt. Och eftersom det var Bonfire firande idag (nån snubbe som tänkte spränga parlamentet men inte hann firas med fyrverkerier. Dessa Britter.. ) så åt vi middag på Thomas skola och därmed slapp jag matlagning som vanligtvis är min på onsdagar.



Har även pratat med mamman och pappan ikväll. Och gosh, vad mina händer skakade. Berättade för dem att jag inte vill komma tillbaka efter jul, och ja, nu kommer jag helt enkelt inte tillbaka efter jul. Har andra planer minsann, spännande sådana! De tog de i alla fall ganska bra. Så, nu sitter de där nere och letar efter någon tös som känner sig manad att bo och arbeta på samma ställe. Den tösen är inte jag.

Gick hem med Thomas från skolan idag

T: We're gonna play naughty schoolgirls at my party.
O: eh, hah, pardon?
T: We're gonna play naughty schoolgirls at my party.
O: Naughty schoolgirls? Oh, how nice, how do you play that..?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har du för planer? Jag vill höra? :)

2010-11-03 @ 22:52:58
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Ebbabe

SÅJA! känns finebus gissar jag :D

2010-11-04 @ 15:24:11
URL: http://needtotellyouthis.blogg.se/
Postat av: frida

oliveeen vart bär det av efter jul?? london? give me some news. saknar dig smurran.

2010-11-04 @ 20:05:59
Postat av: Alina

BRA JOBBAT! Nu känns det bättre va?

2010-11-05 @ 16:44:46
URL: http://gretalina.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0