A sailor went to sea, sea, sea...

Det var en inte så kul morgon. T gjorde allt för att jag inte skulle hinna med bussen, gaaah, blev typ galen. Men när jag sa att jag bara hade "ett tålamod kvar och när vi började hade jag fem!" så gjorde han istället allt för att jag skulle få tillbaka "mina tålamod". då gick det bättre och både han och jag kom i tid till skolan ;)

College gick väl hyffsat, behövde inte vara så kreativ idag, heh. Efteråt mötte jag och Elin upp Irene och Emelie på starbucks där vi satt tills det var dags att hämta barn från skolor. På tal om hämtning så snubblade T när vi var påväg hem och skrapade upp knäna. Så vi fick traska till skolsköterskan. Det var inte så kul. Meeen, efter det har allt varit frid och fröjd = bra. ah, okej, det var det, nu orkar jag inte skriva mer.

Är i alla fall mätt efter att ha ätit morotsoppa om någon undrar. Och T ligger i sin säng och sjunger, låter fint.


Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0