blah blah blah

Hejhej hemskt mycket hej. Idag har jag varktat barn från kvart i åtta till halv ett ungefär. Vi har målat vägen i olika färger och spelat fotboll med "de stora pojkarna". Sitter och funtar på vad jag ska ta med mig till London imorgon. Måste ha tag på min resväska som är på vinden, vet inte hur man tar sig upp dit, heheh.

Ikväll ska jag nog stanna hemma, orkar ärligt talat inte hoppa på bussen. Orkar inte heller sätta på mig något vettigt eller sminka mig. Så, hemmakväll med Harry Potter och The Notebook får det nog bli. Inte helt fel det heller. Fast, har för mig att man brukar stoppa i sig något som smakar gott när man har filmkväll. Kanske får pallra mig ut en sväng trots allt och köpa något. Eller så är jag duktig och låter bli? Jobbigt läge.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hoppas att du köpte något Oliven! annars blir jag nästan lite besviken på dig! Filmkväll utan gosaker går helt enkelt inte för sig!

2010-10-23 @ 15:50:32
URL: http://ninaevonnes.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0