Godermorgon

Vaknade upp i Londonsk lagenhet imorse, vilket inte kandes daligt nanstans. Kom hit igar runt ett tiden och sedan dess har jag hunnit med sen lunch med Maria, som ar en slags kusin for de lasare som inte har koll pa sadant. Det ar ocksa hennes lagenhet jag vaknade upp i om nagon vill veta, tack och bock, jattesnallt av henne att lata mig stanna har! Anyway, efterlunch motte vi upp en av hennes vanner for att fa tag pa lagenhetsnyckel till mig. Sedan satte vi oss pa en pub med denna vanoch efter det akte vi med henne till Richmond for att sedan ta taget darifran hem. Kom hem, duschade och at mat. Gjorde oss i ordning och gick sedan till en annan pub dar vi motte Marias kille och hens kompis. Nar de stangde akte vi till denna killens lagenhet och strax innan tre fick jag skjuts hem. Min dag i korthet alltsa, om nagon ville hora. Jag hade i alla fall en bra dag, jag menar, hur kan man inte, i varldens bastase och underbaraste sta´d?

oooh, upptackte just hur man gor _ pa denna dator! Bara snabela kvar nu. Och kolon. Jag saknar mina smileysar. har tillexempel hade det passat bra med en ledsen sadan, men naej, icket. ahmen, skitsamma, godnatt holl jag pa att saga. Godmorgon, ha en fin dag, det ska jag ha!

Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0