Have I told you latley that I love you?

Förresten så pallrade jag mig till Salisbury idag, hehh. Träffade tjejerna på Starbucks och jag bestämde mig för att vara lite wild and crazy och beställa något annorlunda just idag. Min italienska vän var före mig och valde en Grande Chai Tea Latte. Starbuckskillen tittar på mig med glimten i ögat och säger; Och samma sak för dig? Jag ba; heh, näe, inte idag. Varpå han säger; Hm, men du brukar ju alltid ha en Grande Chai Tea Latte, don't you? Berättar då för honom om att jag tänkte testa något nytt idag, han skrattar lite och säger något i stil med att det kan ju vara kul ;)

Fick mig att fundera på om jag kanske spenderat lite för mycket tid på Starbucks, när han till och med vet vilken storlek jag vill ha...  Å andra sidan, näej, nästa gång ska jag gå in och beställa "det vanliga".'


Kommentarer
Postat av: julia

åhhhhhh har alltid velat gå in på ett stammis-ställe och säga "the usual" hihihi

2010-10-20 @ 23:10:37
Postat av: nina

ååå jag har också, precis som Julia, alltid velat kunna säga så! Fan vad status!

2010-10-23 @ 15:52:52
URL: http://ninaevonnes.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0