puss!

Har tvättat handdukar och badrumsmattor idag. Skurat köks och toagolv. Lagat mat. Diskat. Röjt undan spindlar. Haft picknick i en kohage. Lekt kurragömma. Och druckit te.
Alltså, det här med att ständigt vara på jobbet känns inte helt ok. Måste alltid vara redo och känner mig alltid stressad över att jag inte gjort allt på "rätt sätt" eller att jag har glömt något. För det är tydligen alltid något. Börjar får ont i magen av det. Inte så kul kanske. I alla fall, den 23:e har jag nästan två veckors ledigt, det ska givet firas med en tripp till London! Taggggg ;D

Imorgon är det college som gäller, ska fortsätta med min skiss och håller tummarna för att jag är kreativare den här gången. Annars är det illa på riktigt ;)

Näej, nu ska jag titta på Notting Hill, hehehe, så jag är redo att lämna tillbaka den till Elin imorgon :)

puss och kram


Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0