Sometimes I wish we could just pretend, even if only one weekend

Söndag kväll

Tro det eller ej, men jag lever faktiskt! Även om det kanske är svårt att fatta, med tanke på hur sjukt dålig min uppdatering har varit på sistone.

Kom i alla fall hem till Fordingbride strax efter halv åtta ikväll, har varit borta sen i fredags då helgen började med filmkväll hos Irene. Tanken var utgång efter det, men ingen av oss var sugna och vi kände att det var bättre att leka soffpotatisar istället. Vilket var myyycket trevligt! :)

Lördag morgon bjöd på springtur med samma gäng, det vill säga Jannike, Irene, Elin och jag. Tog en dusch hos Jannike och därefter följde hon mig till stan där jag träffade Elin. Vi tog höstiga hoppbilder i en park och satte oss sedan på vårt älskade starbucks och pratade svenska. Senare på kvällen drog jag till Bournemouth och pratade ännu mer svenska.



Söndag morgon började med solig promenad med havsutsikt. Träffade Elin och Emelie på Starbucks (hehehe), där han jag sitta i si så där 30 minuter innan Jannike kom och jag följde med henne och Elin till Downton för att kika på fotboll. (ja, ni läste rätt, fotboll.) Efteråt lämnade vi av Jannike och träffade återigen Irene för chailatte på starre osv.

Och som sagt, nu är jag tillbaka, i min säng, och funderar över livet och känner mig lite låg för att vara ärlig. Frågan är, ska jag titta på The Inbetweeners, The Holiday eller Notting Hill? Eller rent av stänga mina två blå för idag och hoppas att jag känner mig taggad på livet när jag öppnar dem imorgon?

 


Kommentarer
Postat av: elinpp

HAHAHA



älskar min mustasch ;)

2010-10-18 @ 11:11:44
URL: http://elinpe.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder!!

2010-10-18 @ 12:36:35
Postat av: NIna

Vad är the inbetweeners för film? den har jag inte sett!

2010-10-20 @ 02:39:17
URL: http://ninaevonnes.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0