Utkast: Okt. 1, 2010

Har haft ett låååångt snack med päronen, och jag måste säga att saker och ting känns tusen gånger lättare nu! Den där enorma stenen som låg och tryckte i mitt bröst är borta och livet är liksom levbart igen. Imorgon är det Southampton med tjejerna som gäller, tagga! Och lärdagskvällen bjuder på film och sleepover hos Jannike. Ska börja planera var jag ska ta vägen under Half term, då jag har två veckors LEDIGHET! Den förra Au pairen har lämnat två feta guide böcker + en j*vla massa broshyrer som jag ska kolla igenom ordentligt!

Änligen kan jag andas igen! Känner också att jag kan dela med mig av lite bilder från mitt och Irenes äventyr här om veckan. Vi körde förbi en by där alla hus hade gjort en slags docka och som stod uppställda lite varstans, jättekul tyckte vi och hälsade på Svampbob, Harry, X-factor juryn, Shreck och en rackarn massa andra roliga typer! Självklart var vi tvugna att posea (?) astöntigt med hela bunten ;p

 










Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt vännen! Kommunikation är grunden till alla relationer. Om du nu tittar bakåt, ser du muren du just klättrat över? Nej, skulle inte tro det:)för det var ju en mur som bara fanns i ditt medvetande, detsamma gäller den där tunga stenen du hade i bröstet. Härlig känsla när man upptäcker att det är på det sättet!Ta med dig detta till nästa händelse i livet som ter sig på liknande sätt. Det bästa är att prata om det som tynger en i ett tidigt stadium så hinner inte luftmuren bli så hög, stor och skrämmande och stenen inte lika grå och tung:)Jag älskar dig ungen min!!! Ha en underbar helg!

2010-10-02 @ 10:50:27
Postat av: mamma

Vad härligt vännen! Kommunikation är grunden till alla relationer. Om du nu tittar bakåt, ser du muren du just klättrat över? Nej, skulle inte tro det:)för det var ju en mur som bara fanns i ditt medvetande, detsamma gäller den där tunga stenen du hade i bröstet. Härlig känsla när man upptäcker att det är på det sättet!Ta med dig detta till nästa händelse i livet som ter sig på liknande sätt. Det bästa är att prata om det som tynger en i ett tidigt stadium så hinner inte luftmuren bli så hög, stor och skrämmande och stenen inte lika grå och tung:)Jag älskar dig ungen min!!! Ha en underbar helg!

2010-10-02 @ 11:03:55
Postat av: Alina

Haha, men vilka underbara statyer! Varför hade dom såna??

2010-10-02 @ 13:01:01
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Nina

haha vad roligt!

2010-10-02 @ 13:39:36
Postat av: Nivi

Samla poäng och byt in det till presentkort.



http://www.gratis5.se/user/register/Niivi89

2010-10-02 @ 14:06:51
URL: http://nivii.blogg.se/
Postat av: lovisa

härliga bilder:d

2010-10-02 @ 14:10:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

2010-10-02 @ 14:49:00
URL: http://mekko.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0