Always balance the portions of colour that you put in to a room

Ehm, hej alla trogna bloggläsare, och förlåt att jag inte har skrivit något. Stackars, stackars er :( Men, jag lever i alla fall och jag mår bra! Bra va? ;)

Det blev inget Bournemouth i helgen, det blev på tok för dyrt och komplicerat. En annan gång, när någon känner sig manad att köra. Vi stannade i alla fall i Salisbury, och hade en riktigt bra kväll! Resten av veckan har jag mest spenderat i hemma i Fordingbridge för att spara pengar. hehh. Ska till London den 23:e, och jag har ingen aning om var mina slantar tar vägen.. Löning imorrn i alla fall, då blir jag hela 65 pund rikare!! Yeeey!

På colleget i tisdags fick vi blanda färger. Blå+gul=grön, röd+blå=lila,gul+röd=orange. det var en mycket lärorik lektion :)


 




Kommentarer
Postat av: matilda

söt du är! :)

2010-10-14 @ 19:51:26
Postat av: Nina

Är skolan kuul? har du en massa goa klasskompisar nu???

2010-10-17 @ 21:53:17
URL: http://ninaevonnes.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0