gillar helg

Gårdagen började med en stressad jag skyndade till bussen som skulle ta mig till Salisbury. Hann med den och åkte med Elin och Jannike till Irene för att ta hennes bil till Southampton. Vi startade på IKEA, (yay!) där jag passade på att köpa lite svenska nödvändigheter. (typ skorpor, kaviar, HUSHÅLLSOST och Mmmmarabou). Shoppade på ett fullsmockat Primark där jag fyndade mjukiskläder. Hälsade också på hos starbucks och en hel massa andra affärer. Inhandlade även träningskläder, äntligen, så nu ska jag börja röra på mig igen för det är på tiden! Ett X antal timmar senare satte vi oss i bilen igen.

Jag och Jannike stannde hos Irene ett tag på kvällen och Elin åkte hem för att sitta barnvakt. När det var dags för Irene att dra ut på egna äventyr åkte jag och Jannike hem till henne för att vänta på Elin. Kvällen bjöd på film, dans och skönsång. Trevligt trevligt!

Idag har jag och Elin suttit på Starbucks länge och väl och pratat och pratat. Nu är jag hemma igen, tro det eller ej, och antar att det snart är dags för supper. Grattis om ni har läst detta och ännu mer grattis om ni faktiskt förstod något av det!





Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0