WTF

Efter att ha lämnat gossen på skolan gick jag hem och hängde tvätt, kuligt värre. Tömde lite soptunnor och lite annat sånt. Sedan satte jag mig på bussen till Salisbury och mötte upp Jannike, Irene och Peter på Starbucks, där satt vi ett tag tills Jannike skulle köpa present till sin far. Följde med henne och på en av affärerna skulle vi gå förbi en typ treårig flicka i barnvagn. När vi var precis framför henne utbrast hon; WHAT THE FUCK! Jag blev typ helt chockad och tittade på mamman som såg smått generad ut, eller nåt liknande, vet inte riktigt vad hennes min betydde. Vi gick i alla fall förbi och fick kämpa för att hålla oss för skratt tills vi kom ut. Serri, en treåring, ba hej?

Kommentarer
Postat av: Trees

haha vad roligt!xD Stackars mamman! ^^

2010-10-07 @ 16:16:06
URL: http://mangofisk.se

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0