You have a cute smile

Igår fick jag en puss av lille T när jag lämnade han på skolan, det var fint! :) Kom hem och bestämde mig för att äta en lång och god frukost innan jag började med damtorkningen. Klockan alltförsent snabbkollade jag facebook och såg att planen var att vara hos Jannike i Salisbury klockan 12. Då blev det snabba ryck och jag tog bort allt dam på 20 min, nytt rekord och det blev faktiskt rent! (vad har jag hållt på med liksom, varför tar det alltid annars mycket längre?) Träffade i alla fall upp en stressad Elin och fick lift med henne till Jannike. Där planeradee vi både fre och lördagskväll.

Väl hemma igen lekte jag och T litegrann innan mamman kom hem. Fick höra att jag har varit great den här veckan, vilket kändes sköönt!

Kvällen spenderades med tjejerna i Salisbury. Vi kollade film hos Jannike och gjorde oss iordning för att shakea ass. Vilket vi också gjorde. Det var roligtehh. Ikväll taggar vi Bournemouth!


Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0