- I want a magician with a cloak and a wand, or a knight with a sword, someone fearless

Idag har jag lunchat med tre andra Au pairer, det var mycket trevligt. Jättegulliga tjejer :) Vi köpte mat från Tescos och satte oss i parken vid Salisbury Cathedral.


Irene från Italien, jag, Adeline från Frankrike och Elin från Svea.

För tillfället är jag barnvakt. Tack och lov sover Thomas så jag gör lite som jag vill. Typ. I alla fall skönt att slippa leka hehehhh. Lyssnar på James Morrison och läser lite ur min bok, löööööve it. Känner mig lite rastlös för att vara helt ärlig, vill ut och busa litegrann. Aja, får busa en annan gång och snällt sitta här och se till att inte barnet blir kidnappat. Det vore ju lite drygt. Hade nog blivit utslängd.

Hittills har det varit jättevarmt och soligt vareviga dag sen jag kom hit! Inte illa alls, klagar inte. Men är sugen på höstkläder och shalar och jackor. Har hittat massa fint som jag vill ha. Men säg det inte till nån, tack.

Kommentarer
Postat av: linnéa

ja men absolut, det är bara att höra av sig. mitt UKnummer är 07576155798 (:

2010-09-02 @ 21:56:01
URL: http://liyah.devote.se

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0