Bläääh, orkar inte dessa rubriker

Jag mår bra, jättebra för att vara exakt. College imorgon och London på fredag. Min älskade Julia har landat i Sverige nu, efter tre månader i Barceloona. Tycker dock att hon kan pallra sig hit istället, för jag saknar henne mycket mycket. Jag och Thomas har haft roligt idag och inte bråkat ett endaste dugg. Jag har gjort allt bra och inte fått ett endaste klagomål. (Tror jag..?) I alla fall, jag börjar komma in i det här nu, och vi pratar mer med varandra. Jag och föräldrarna that is. Känner att jag måste ta ut mina linser nu, så alla vet. (herregus, har verkligen ingenting att skriva när jag till och med berättar att jag måste ta ut linserna). Okej, från och med nu ska jag äventyra massor så detta blir en spännande och intressant blogg att läsa. Eller så skiter jag i det och ni får ta vad ni får. Tacka och ta emot liksom.

Kommentarer
Postat av: mamms

vad härligt att du mår bra! hälsa till monika från mig.

2010-09-20 @ 23:25:40
Postat av: Trees

sjukt kul att du får gå på college när du är här :) hur går det?? var det scary första gången?

2010-09-21 @ 10:50:49
URL: http://mangofisk.se
Postat av: elin

NJA!du är jaaa

2010-09-21 @ 20:38:30
URL: http://bottom.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0