Don't forget to have your picture taken with the bull

spåkulan säger: du har en hel del att göra på jobbet. Låt ingen störa dig.

Ah, ok, visst spåis, allt för dig likso



hej olivia! skulle inte du kunna skriva ett inlägg om dina bästa filmtips? kram anonym



Hej anonym! trevligt att råkas, eftersom att du nu frågar så snällt så tänkte jag dela med mig av en film jag tycker om. Och ehm, en förvarning bara, jag är tjej, jag gillar england och älskar London.

Film numero ETT:
BRIDGET JONES DAGBOK
Bara för att den är helt fantastisk och underbar och för att jag älskar den! Eller dom. För det finns ju två. Och det är ju bra när man känner sig sugen på lite Bridget (då menar jag inte sugen, sugen, utan mer ååh vad jag vill titta på filmen Bridget Jones) och redan har sett den.
Då kan man ju bara byta film och trycka på play eller hur man nu gör för att få igång den på bästa sätt. Helt perfekt ju!



Okej, eftersom jag känner mig så otroligt generös denna måndagskväll så bjussar jag på en till:

Film numero TVÅ:
NOTTING HILL
heheh, ja, den är bra. Jag gillar den. Och har nog sett den typ tremiljoner gånger och kan nästan alla repliker utantill. dock finns det bara en av den, men det är ok, för man kan ju se den två gånger på raken om man har lust! Lovley, eller hur!? :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅÅÅH, NOTTING HILL. Så längesen jag såg den

2010-09-06 @ 23:28:43
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: HHAHA, kan nog vara så.. vi au pairer har lite konstiga saker för oss vi ;)

2010-09-07 @ 12:17:17
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0