guess what!

jag är barnvakt. hur kul är inte det på en skala!? Särskilt när barnet i fråga börjar grina var femte minut och ropa efter mamma och pappa. Nu sover han i alla fall. skönt kan jag tillägga. Och det gick faktiskt ganska bra trots tårar. Jag lovade att dom skulle komma upp och ge honom en kram när de kom hem, och berättade att vi faktiskt är ett team och har varandra. Han nickade och sa "yes". sen spelade, badade och läste böcker.

sneglar lite mot disken som står på bänken och funderar på om jag skulle ta tag i den. svar ja. Ooo så jag är duktig! (kan du tro dina ögon mamma!?) de har inte ens en diskmaskin så det är handdisk som gäller. (nu kan du nog inte alls tro dina ögon mamma, att jag gör det helt frivilligt!! shit asså.)


Kommentarer
Postat av: julia

vad du är duktig! ahahaha skrattade jättemycket åt det här inlägget...vi har inte heller någon diskmaskin! vi diskar med en gul svamp, vad diskar du med?

2010-09-03 @ 20:52:11
URL: http://julietfuse.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad nu då? Du brukar väl diska hemma också. Inte så väldigt gärna och ofta, men dock. Vad bra du gör det med lileman. Ni kommer nog att trivas jättebra ihop ju längre tiden lider.Kram kram

2010-09-04 @ 07:22:57
Postat av: pappa

bra gjort pigan...dock konstigt att dom inte har en maskin ;)

2010-09-04 @ 11:39:26
Postat av: pappa

bra gjort pigan...dock konstigt att dom inte har en maskin ;)

2010-09-04 @ 11:42:22
Postat av: anonym

hej olivia! skulle inte du kunna skriva ett inlägg om dina bästa filmtips? kram anonym

2010-09-04 @ 21:46:25

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0