hej dagboken

Kom just hem från Salisbury och dess sprudlande nattliv ;) Det var galet skönt att komma härifrån ett tag! Har hängt med Thomas typ hela dagen, och ja, han är awesome, men hen är liksom fem år gammal.


Såg inte ut såhär ikväll. Men eftersom jag inte orkar sträcka mig efter kamerasladden som är en och en halv meter bort så bjussar jag på en charmerande bild från BALEN istället. Hur schysst är inte det på en skala!? Vavavavav?!!?!?

Började jobba typ 9.15 då vi följde med föräldrarna till deras konsertgrejs som de hade med kören. Vi tittade på när de värmde upp sina körare fram till typ elva då de hade rast, med rast menar jag att de drack te. Vi blev hemskjutsade av en av försäldrarnas kompisar. Hemma fixade jag lunch och sedan var det dags för kalas på en farm som låg typ långt bort åt.. fanders.. De hade hönor och tuppar och kossor och ponnyer och kalkoner och traktorer och inte alls fula traktorchaufförer. Kalkonerna däremot var faktiskt jättefula. Sorra kallisar, men ni är nog inte min typ :/ Det finns säkert andra som tycker att ni är fina :D Träffade en au pair från Österrike som bor nära mig! Helt perf tänker ni då och det gjorde jag också i en sisådär tre sekunder. Sedan berättade hon att hon åker hem på tisdag. Jag ba, happ, awesome. Vi ska i alla fall ses på måndag :) Och hon bjöd in mig att hälsa på, så vem vet, kanske blir en tripp till Wien innan jag åker hem över jul!

ps. jag har en stor fjäril i mitt rum. tänkte bara så ni vet hur modig jag är som faktiskt sitter här inne, helt ENSAM med den. Shit asså. Är typ imponerad av mig själv. Och då är jag helt seriös.. Ska till och med sova här..

Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0