Klockan är snart halv nio denna tisdag den 28:e september..

... och idag har jag varit här i precis en månad...

Tack för fina och peppande ord! :)

Jag mår bättre idag, bättre, inte bra.

Har dock vart på college och skissat på hus. eller inte hus. Men insidan av hus. Typ planlösningar och annat viktigt. Kreativiteten flödade inte hos mig, men det kanske blir bättre? kanske.

Lunchade med Elin och Jannike på starbucks innan det var dags att ta bussen hem för att plocka upp Thomas från skolan. Vi har lekt polis, pirat och kastat en gul ballong. Han är så härlig denna pojke! (mestadels i alla fall) Han håller handen och kramas och vill sitta nära. jag tycker om honom. Nu sover han i alla fall och pappan sitter där nere med en kopp te (har också en sådan här bredvid mig, bor ju trots allt i england). Ska nog titta Notting Hill nu, som Elin kom ihåg att ta med sig till mig! :D

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Alina

Är det sant? Funderar du på att åka hem? :(

College? Pluggar du?

2010-09-28 @ 21:42:09
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Julia

ahaha "kreativiteten flödade inte hos mig"

oliven piven lingon siven

2010-09-28 @ 22:31:56
URL: http://julietfuse.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0