teatime

Idag har jag och Elin inhandlat linjaler, tejp och pennor för den blygsamma summan av 17  pund var. Typ dog för det ruinerade oss båda. Efter det träffade vi Jannike, Irene och en annan Au pair från Tjeckien. En manlig sådan vilket var lite ovanligt.

Har hunnit vara duktig också, tro det eller ej! Men hela huset har dammsugits, köket har städats och jag har dammtorkat nedervåningen. DESSUTOM har Thomas lämnats och hämtats från skolan (regnet öste ner på morgonen, tack och lov fick jag skjuts hem med en mamma, annars hade jag sett ut som en dränkt katt innan jag kommit hem.) Har barnvaktat tills Olivia kom hem vi halv sju, och nu barnvaktar jag igen för hon stack iväg på Yoga. IMORGON STICKER JAG TILL LONDONTOWN! 

 


Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0