This is where they used to park their cars in the olden days

Träffade Elin och Jannike i Salisbury igår eftermiddag. Vi sa hej till starbucks och fortsatte till en Thai restaurang. Dock var min mat en gnutta för stark för mig och jag tog typ tre tuggor. Eller ok, inte tre, men typ. Efteråt blev det bio, och jag kommer icket ihår vad vi såg för film, men den var bra och det är väl ändå huvudaken kan man tycka.

Tog bussen hem 00.10. Stötte på grannen , trevlig typ, och gick och la mig. (OBS! inte stötte på - stötte på, utan hej vem är du najs to mit jo.)


Kommentarer
Postat av: Jessica - au pair i England

att ha huset själv är sååå jäkla värt alltså. underbart!

2010-09-12 @ 23:10:41
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0