Truly irresistible

Har träffat mormoren och morfaren idag, kul! De var jättetrvliga och sjukt imponerade av min engelska. Mormorn sa att jag inte ens har lite svensk dialekt när jag pratar och morfaren frågade om vi pratar engelska hemma. Heheh, kändes bra. Kanske itne är så värdelös på att prata alla dar.

skulle egentligen träffa tjejerna ikväll, men planerna blev ändrade och nu sitter jag har och leker barnvakt. Sitter i mitt rum och äter glass ur förpackingen. Såndär glass som alla äter på film när de blivit dumpade. (det där lät nog mer tragiskt än vad det är, jag mår bra) Imorgon blir det utgång, taggar! :)



Kommentarer
Postat av: Ebbabe

inte allt för illa livet ändå? utgång menar jag då :)

själva dricker jag öl på stranden ensam... men har börjar lirka fram var alla vänner finns så nu snart jävlar ska jag också tagga utgång nån kväll (inte ensam):)

2010-09-17 @ 23:00:14
Postat av: Nina

Jag vill gå ut jag meeeeeeeeed!

2010-09-19 @ 20:31:11

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0