Vad tar Ni för valpen där i fönstret?

bläk, astrött och sliten. Ändå har jag inte haft mycket för mig idag. Hängt tvätt, och diskat. typ.

På fredag är det i alla fall LONDON som gäller, kulkulkul! Sitter för tillfället och kikar på en bussbiljett som säger sig tillhöra Miss O Larsson, ah, det är tydligen jag det. Inte någon fancy engelsk ungmö.

Och juste, college, det var jag, Elin och typ en tjej till som inte räknas till kategorin Seniorer. Kan ju vara kul att spendera lite tid med Storbritanniens äldre befolkning. De har säkert samlat på sig massor av visdom under årens lopp, med lite tur kanske de delar med sig!

Tittade på en snutt av "Så som i himmelen" idag, fick lite hemlängtan och tänkte att jag kanske ska stanna hemma över nyår också. Planen är att åka hem den 11e eller 12e december och sen dra till London eller något annat kul plejs över nyår. Meeeen, alltså.. Får se hur det känns när jag ska boka biljetten. Som antagligen måste bokas snart om jag ska lyckas ta mig hem över huvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Pallelajs

Hörde av Monkan att hon ska få träffa dig, så himla avis! Och ja, jag saknar dig, pretty mucho grande fina lilla Edward!

2010-09-22 @ 22:31:16
URL: http://fluffpuss.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Kanske inte så engelsk, men nog fan är du en fancy ungmö!

2010-09-23 @ 00:51:50
Postat av: Rebecca

Nej, jag har inga planer inför fredagkväll/natt! Ska ni ut? Jag vill gärna hänga på! Det vore askul att träffas! Ta mitt nummer; 07796452007

2010-09-23 @ 13:22:36
URL: http://aupairinengland.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0