"You can go crazy there and not be recognized"

jag har barnprogramssånger på repeat i min hjärna hela tiden. Och jovars, det kan ju vara kul, men 27/7, njaaaaeeej. hade nog hellre haft något där uppe. Massor av sjukt bra affärsidéer eller något annat vettigt. Ooh, juste. Idag när jag skulle ut med komposten så hängde det en gigantisk jättespindel precis utanför dörren. Så jag ba; "hm, hej monsterspindeln, inte så trevligt att träffas. Jag stänger nog dörren och tar komposten en annan dag, typ när du är död och begraven." Och så stängde jag dörren. Fem sekunder senare öppnade jag den igen, bara för att jag var så fascinerad av att den var så otroligt äcklig.

Jag är sugen på London för tillfället. Jag vill har människor, massor av människor! Åååh, vad jag vill. Får lite ångest.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, Olivia! Nä, den här gången log jag hela natten för att allt är bättre med värdfamiljen nu. Fast Norge gör mig rätt glad också, vi får se hur glad ikväll... ;) Vad hittar du på i helgen goding?

2010-10-01 @ 07:56:59
URL: http://aupairinengland.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh, det låter ju jätteroligt! Haha, nja jag vet inte. Han vill stanna inne och jag tror att jag kanske är sugen på en utekväll efter min extremt lugna vecka...

2010-10-01 @ 13:49:58
URL: http://aupairinengland.blogg.se/
Postat av: mamma

Haha! Kul att just DU hamnade i spindlarnas rike, för den bästa metoden att bota sina rädslor är att "se dem i ansiktet". "Face the fear" :¤ :¤

2010-10-02 @ 11:41:57

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0