'You're a complete hero', she says, 'You're fantastic!'

det har varit en bra dag idag. Träffade Irene och emelie i klockan två då vi gick till Starbucks. Efter några timmar kom också Elin förbi och runt sextidfen satte jag mig på bussen hem


Så fort jag klev in genom dörren kände jag mig nedstämd. Så var det igår också. Och jag undrar hur jag egentligen hamnade här och om det verkligen är för mig. Jag kan ju inte ge upp efter en vecka, det vill jag liksom inte, men jag vill heller inte känna såhär så fort jag kommer hem. Får väl ge det lite tid antar jag... Jag vill ju stanna i England, vet bara inte om det här är det jag egentligen vill.


Kommentarer
Postat av: Elin

Come on girl, don't give up yet!!!! :)

2010-09-05 @ 21:08:49
URL: http://elinpe.blogg.se/
Postat av: pappa

Kämpa på pigan :)

2010-09-05 @ 21:29:00
Postat av: challs

känner typ precis samma sak!!!! men jag tror att det är normalt faktiskt. vi har ju liksom inte varit på våra ställen nå länge och när man får in rutinerna och känner sig mer hemmastadd blir det bättre (hoppas jag). jag ska iallafall ge det lite tid och se hur det artar jag :)

2010-09-06 @ 07:18:31

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0