Kiss me on the sidewalk, take away the pain

Det är officiellt, jag har hemlängtan. Jag saknar att ha nära och kära i krokarna och att alltid ha någon att vara med. Förtillfället är jag förfärligt ensam. Irene är i Italien och Janne har som sagt åkt hem på riktigt. Och alla de andra som brukade vara här är också hemma ¨på riktigt. Om that makes sense at all. Just nu vill jag vara hemma, med typ tusen vänner och skratta. Jag känner inte för att vara ensam, i "mitt" rum och inte göra någonting alls.

Okej, slut deppat.

Jag har ju faktiskt haft sverige besök för inte så längesen, mamma och syster kom och sa hej inågra dagar. Det var mysigt :)





Anyway, ska väl hoppa i säng eller nåt. Imorgon är det jobb som gäller. Och juste, hängde på isle of wight i helgen, tänkte slänga upp en bild eller två imorn kväll :)
pussssssssn

Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0