Det här med att vara Kvinna.

(inte nu för att jag ser mig själv som en kvinna, mer som en flicka eller tjej.)

Fick smått panik när jag upptäckte att mina tamponger var helt och hållet SLUT. Vände upp och ned på mitt rum, min neccecär och fickor av alla dess slag! Hittade tillslut en liten rackare i min undanstoppade resväska. Blev överlycklig och tänkte att nu kan jag sova lugnt i natt, utan att vara rädd att vakna upp i ett blodbad eller så. Berättade om min jakt för mamman i huset sa att hon hade några jag kunde få. Jag tackade och bockade eftersom jag insåg att jag inte skulle hinna köpa nya några förns klockan efter 18 imorgon. Fick dock en smärre chock när jag såg vad hon plockade fram till mig;


Var liksom beredd på mina småa, söta, tampisar. Men näej, här i England har man GIGANTISKA MONSTERTAMPONGER.

(nu är dom ju inte såhär stora egentligen, det är bara som det ser ut. Men jag var liksom inte riktigt med i matchen.)

Och nu vet alla det , att jag hade tampongkris här i afton och härmed lämnar vi ämnet för denna månad.


Kommentarer
Postat av: frida want paris back

hahaha, hade varit något att ha dom där uppstoppade

2011-02-25 @ 19:36:43
Postat av: mamma

Det där var galet kul tokiga flicka/tjej/kvinna!!!:-D :-D (...det finns faktisk såna i Svea också...)

2011-02-26 @ 16:50:54

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0