I don’t wanna be your lover for the weekend

Torsdag är min sista arbetsdag för i veckan, god bless för detta i veckan har jag varit hard working woman. Ja, jag vet, det är tisdag idag. Men barn har rackarns mycket energi. Anyway,  Eftersom att torsdagkvällar är studentkvällar här i Salle och jag och mina tyskor och italienskor är lediga på fredag tänkte vi prova på hur det känns med utgång just denna torsdagkväll/natt.

Fredagen tänker jag (mest troligt) tappert hoppa på bussen och sticka till Londontown. Vad jag ska göra där är ännu okänt, men jag luktar ett möjligt besök på Oxford Street. Var natten spenderas är även det okänt i nuläget, Salle eller London, det är frågan som nog min Börs (som vi säger på svenska) får svara på..

Och så Lördagen, shopping i Southampton står på schemat (beror väl lite på hur mycket tid jag spenderade på Oxford Street den där fredagen), men hallah, Ikea i alla fall. Och kanske Primark eller så.

Ah, sådär, jag vill ha helg. Men först, sängen. Nu.

Passar på att slänga upp en bild från sist jag sa Hej till London. Enjoy.



Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0